SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG MAJLIS SUKAN SEKOLAH WP PUTRAJAYA "GEMILANG PUTRAJAYA"

Selasa, 25 Mac 2014

Kejohanan Akuatik MSSM 2014 Hari Kedua 25 Mac 2014

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera
 
Hari kedua 25 Mac 2014 membuka tirai kejohanan di arena Pusat Akuatik Darul Ehsan, Shah Alam. Kejohanan hari kedua pada sebelah pagi dimulakan dengan acara 1500 Meter Gaya Bebas Lelaki Terbuka. 8 acara renang dipertandingkan pada hari kedua ini.
 
Pada hari ini juga kejohanan telah menerima 3 tetamu istimewa yang sudi meluangkan masa melihat suasana kejohanan akuatik kali ini. Tetamu yang dimaksudkan adalah Tuan Haji Jamaluddin Bin Yusoff Pengarah Pendidikan Jabatan Pendidikan WP Putrajaya. Beliau hadir pada sebelah pagi. Lawatan beliau di arena pusat akuatik di sambut oleh Ketua Unit Sukan En. Sulaiman Bin Mohd Rizlan. Beliau di bawa melihat sekitar kejohanan yang berlangsung dan di bawa berjumpa dengan pegawai-pegawai kejohanan yang bertugas pada kejohanan kali ini. Kesempatan ini tidak dilepas oleh para pegawai kejohanan untuk berkenalan dengan Tuan Haji Jamaluddin. Kesempatan kehadiran Pengarah Pendidikan, beliau diberi penghaormatan untuk menyempurnakan sesi penyampaian pingat kepada para pemenang pada sebelah pagi.
 


 
                                     

 
 
Tetamu kedua yang hadir adalah Pengurus Pemasaran Syarikat Nestle' yang juga merupakan penaja utama Kejohanan Akuatik MSSM 2014 iaitu Encik Ng Ping Loong. Kehadiran beliau disambut oleh Penyelaras Sukan Akuatik En. Abdul Rahaman.  Kesempatan kehadirannya, beliau diberi penghormatan untuk menyempurnakan sesi penyampaian pingat kepada para pemenang.
 


 
 
 
Pengarah Bahagian Sukan, KPM Puan Ee Hong juga sudi meluangkan masa melawat kejohanan kali ini. Kehadiran beliau disambut oleh Katua Unit Sukan En. Sulaiman Bin Mohd Rizlan dan PTPS Akuatik MSSM En. Mazalan. Beliau di bawa melawat sekitar kejohanan dan di bawa ke bilik operasi kejohanan. Beliau juga di beri penerangan berkenaan acara-acara yang dipertandingkan.
 


 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan